Реклама в маршрутних таксі
Маршрутні таксі поряд з метрополітеном дозволяють донести рекламне звернення до найширших верств населення. Так, класики реклами Бове і Аренс в своєму бестселері «Сучасна реклама» відзначають «... переваги транзитної (тобто транспортної) реклами ... - високий обсяг, частотність і рівень уваги споживачів при дуже низьких витратах. Транзитна реклама впливає на споживача досить довго, так як середня тривалість поїздки становить 25 хвилин. Транзитна реклама має фактором повторюваності, адже багато людей користуються одними і тими ж маршрутами день у день. Реклама легко привертає увагу публіки, так як люди прагнуть розвіяти нудьгу тривалої поїздки. ... Вартість транзитної реклами дуже низька, тому що не вимагає придбання або оренди дорогого устаткування. Грошовий вираз однієї одиниці транзитної реклами нижче, ніж у будь-якого іншого рекламного засобу.
У салонах маршрутних таксі розміщуються різні рекламоносії - монітори, LED-дисплеї «біжучий рядок», а також площини для розміщення наклейок формату А4.
|